Skrivet av: Neko | tisdag, 5 augusti, 2014

FML . . .

140804 – 01:40
Stickar, tittar på Continuum, hostar o undrar hur framtiden ska bli . . .
Fick igår veta att min migränmedicin inte tillverkas längre. Den ingick inte i högkostnadsskyddet o ‘kopiorna’ är mkt billigare. Dock så är det nåt i Imigranen som gör att den biter på min migrän när ‘kopiorna’ (som innehåller samma verksamma ämne) inte gör det. Har provat flera (inkl. nån med aspartam i) o det är som att äta halv dos . . .  😦
Jag får inte bli sjukskriven, läkare tar inte mina symptom på allvar (känns det som), jag får ingen a-kassa, jag har fibro o ska söka heltidsjobb . . .
FML . . .

 

140805 – 19:35

Jahopp. Det förklarar ju varför allt smakar så förb. sött för tillfället . . .
Smaklökarna för surt/salt har ‘gömt sig’. Närmsta info jag kan hitta som liknar min tunga är glossitis.
Jaja . . . Är det inte det ena så är det det andra. Eller helst av allt, allt på en gång.
*hostar så det känns som luftrör o strupe ska åka med ut*

 

*micrar lite ris o lättkryddad färs o sätter mig i soffan igen o tittar på Arkiv X*


Lämna en kommentar

Kategorier